In dit scherm kunt u een adreslijst maken van de medewerkers.
Dit overzicht kan alleen worden uitgevoerd door diegene die het recht heeft om medewerkers aan te maken. Het aanmaken van medewerkers is bijvoorbeeld mogelijk via de standaard Rovict rol “Administrateur”.
U kunt selecteren per welke peildatum u een adreslijst van medewerkers voor welke school en/of vestiging wilt maken. Door “Toon paginaheader” aan te vinken wordt het logo van de school op het overzicht getoond en verschijnt de tekst “Adreslijst personeel” boven het overzicht.
Op uw scherm worden de medewerkers van de geselecteerde school en vestiging getoond. Alleen de medewerkers met een per peildatum geldige aanstelling/taakstelling worden getoond.
In het overzicht ziet u de volgende gegevens:
- Naam
- Geb.datum
- Functie
- Taken op (hier worden het BRINnummer en het vestigingsnummer van de school getoond)
- Adres
- Postcode
- Woonplaats
- Bereikbaarheid.
Als bij Bereikbaarheid “Geheim” is aangevinkt, wordt op het overzicht de tekst Geheim getoond.
Als een medewerker meerdere functies/taken of bereikbaarheidsgegevens heeft dan worden de naam, geboortedatum, adres, postcode en woonplaats niet opnieuw getoond, maar worden deze velden leeg gelaten.